Ժամանակակից բիզնեսը հարմարվում է շուկայի նոր պայմաններին։ Եթե նախկինումնախապատվությունը տրվում էր դասական հնգօրյա աշխատանքին ՝ ժամը 9-ից 18-ն ընկած ժամանակահատվածում գրասենյակում պարտադիր գտնվելու պայմանով, ապա այսօրընկերությունները ակտիվորեն հեռավար աշխատանք են իրականացնում։
Ինչու՞ է հեռավար աշխատանքի ձևաչափն այդքան տարածված, ինչպե՞ս ամբողջ աշխարհով ցրված թիմի համար ստեղծել անխափան գործընթաց, և ի՞նչ գործիքներ են անհրաժեշտ դրա համար: Մենք Ձեզ այդ մասին կպատմենք նոր հոդվածում:
Ինչու՞ է հեռավար աշխատանքի ձևաչափն այդքան տարածված, ինչպե՞ս ամբողջ աշխարհով ցրված թիմի համար ստեղծել անխափան գործընթաց, և ի՞նչ գործիքներ են անհրաժեշտ դրա համար: Մենք Ձեզ այդ մասին կպատմենք նոր հոդվածում:
ԹՈՓ-3 պատճառներ, թե ինչու է հեռավար աշխատանքը լավ գաղափար
- Աշխատողների վարձում ամբողջ աշխարհում: Խոշոր ընկերությունները պայքարում են մեծ մասնագետների համար, որոնք ցրված են տարբեր քաղաքներում և երկրներում։ Վերջիններիս առաջարկելով հեռավար աշխատանք, անկախ նրանից, թե որտեղ են նրանք ապրում, ընկերությունը մեծ առավելություն է ստանում իր մրցակիցների նկատմամբ:
- Ծախսերի օպտիմալացում: Թույլ տալով աշխատակիցներին շաբաթական առնվազն մի քանի անգամ աշխատել տանից՝ ընկերությունը կրճատում է ծախսերը: Դա հնարավոր է դառնում մեծ գրասենյակային տարածքների վարձակալության, ճանապարհորդական տոմսերի և աշխատակիցների գործուղումների համար անհրաժեշտության բացակայության պատճառով։ Բացի այդ, այլ երկրներում իսկապես ուժեղ մասնագետների արժեքը կարող է ավելի ցածր լինել։
- Արտադրողականության աճ: Perceptyx-ի ուսումնասիրության համաձայն՝ մարդիկ արագ ենհարմարվել տանից աշխատելուն: Աշխատակիցների հավատարմությունը և արդյունավետությունը զգալիորեն աճել են այն բանի արդյունքում, որ այս ռեժիմում վերջիններս ավելի քիչ են հոգնում, խնայում են ճանապարհի վրա ծախսված ժամանակը և կարող են ավելի մեծ ուշադրություն դարձնել իրենց և իրենց ընտանիքներին:
Ի դեպ, վերլուծաբանները վստահ են, որ «հեռավար աշխատանքի» անցնելուց հետո շուկան ակնկալում է ևս մեկ փոփոխություն՝ քառօրյա աշխատանքային ձևաչափ։ Առաջին անգամ աշխատանքային շաբաթվա կրճատման արդյունավետության վերաբերյալ հետազոտություն են անցկացրել իսլանդացի գիտնականները։ 2015 թվականից մինչև 2019 թվականը աշխատողները նույն վարձատրությամբ աշխատել են շաբաթական 30-35 ժամ՝ 40 ժամի փոխարեն։ Պարզվել է, որ նրանց արտադրողականությունը ոչ միայն չի նվազել, այլ նույնիսկ աճել է։ Ըստ իրենց՝ աշխատակիցների, դա հնարավոր է դարձել աշխատանքի և անձնական կյանքի միջև գտնված հավասարակշռության շնորհիվ։
Ինչո՞ւ որոշ ընկերություններ կողմ չեն նոր միտմանը:
Դիմադրության պատճառները կարող են տարբեր լինել: Օրինակ, Netflix-ի համահիմնադիր Ռիդ Հասթինգսը Wall Street Journal-ին տված հարցազրույցում հայտարարել է, որ «Անհատապես միջազգային մակարդակով հանդիպել չկարողանալը էական թերություն է»։
Մյուս պատճառն այլ ընկերությունների ձախողված փորձն է։ Կամ նույնիսկ հաստատվածավանդույթները վերաձևափոխելու ցանկության բացակայությունը: Սա հասկանալի է. ամեննորը միշտ զգուշությամբ է ընկալվում, սխալներն անխուսափելի են, պետք է անցնի որոշակիժամանակ, որպեսզի համակարգը իր հունի մեջ մտնի։ Սակայն ժամանակակից աշխարհը նորկանոններ է թելադրում, ինչը նշանակում է, որ անհրաժեշտ է փոխել մտածելակերպն ու մոտեցումըաշխատանքին։
Հայտնի ընկերությունների փորձը հաստատում է, որ նոր միտումներ ընդունելու և զարգացնելուճանապարհով գնալը շատ ավելի արդյունավետ է, քան դրանց դեմ պայքարելը։ Zapier-ն ունի ավելիքան 200 աշխատակից, որոնք բոլորն աշխատում են հեռակա կարգով: GitHub-ը, որը Microsoft-իդուստր ձեռնարկությունն է, ունի 1200 աշխատակից ավելի քան 60 երկրներում: Պետք չէ մոռանալայնպիսի հսկաների մասին, ինչպիսիք են Adobe-ը, Amazon-ը, Spotify-ը, Google-ը, Facebook-ը, Airbnb-ն, Automattic-ը. վերջիններս նույնպես ակտիվորեն իրականացնում են հեռահար աշխատանքներ ևշարունակում են տպավորիչ արդյունքներ ցույց տալ ողջ աշխարհին:
Ինչո՞ւ որոշ ընկերություններ կողմ չեն նոր միտմանը:
Դիմադրության պատճառները կարող են տարբեր լինել: Օրինակ, Netflix-ի համահիմնադիր Ռիդ Հասթինգսը Wall Street Journal-ին տված հարցազրույցում հայտարարել է, որ «Անհատապես միջազգային մակարդակով հանդիպել չկարողանալը էական թերություն է»։
Մյուս պատճառն այլ ընկերությունների ձախողված փորձն է։ Կամ նույնիսկ հաստատվածավանդույթները վերաձևափոխելու ցանկության բացակայությունը: Սա հասկանալի է. ամեննորը միշտ զգուշությամբ է ընկալվում, սխալներն անխուսափելի են, պետք է անցնի որոշակիժամանակ, որպեսզի համակարգը իր հունի մեջ մտնի։ Սակայն ժամանակակից աշխարհը նորկանոններ է թելադրում, ինչը նշանակում է, որ անհրաժեշտ է փոխել մտածելակերպն ու մոտեցումըաշխատանքին։
Հայտնի ընկերությունների փորձը հաստատում է, որ նոր միտումներ ընդունելու և զարգացնելուճանապարհով գնալը շատ ավելի արդյունավետ է, քան դրանց դեմ պայքարելը։ Zapier-ն ունի ավելիքան 200 աշխատակից, որոնք բոլորն աշխատում են հեռակա կարգով: GitHub-ը, որը Microsoft-իդուստր ձեռնարկությունն է, ունի 1200 աշխատակից ավելի քան 60 երկրներում: Պետք չէ մոռանալայնպիսի հսկաների մասին, ինչպիսիք են Adobe-ը, Amazon-ը, Spotify-ը, Google-ը, Facebook-ը, Airbnb-ն, Automattic-ը. վերջիններս նույնպես ակտիվորեն իրականացնում են հեռահար աշխատանքներ ևշարունակում են տպավորիչ արդյունքներ ցույց տալ ողջ աշխարհին:
Ինչպե՞ս կազմակերպել թիմի աշխատանքը թե՛ տանից, թե՛ գրասենյակից։
Բավական չէ պարզապես որոշել աշխատողներին տեղափոխել հեռավոր կամ հիբրիդային ձևաչափ՝ շաբաթական 2-3 անգամ գրասենյակ այցելություններով։ Պետք է հոգ տանել տեխնիկական աջակցության մասին՝ համակարգիչներ, միկրոֆոններ, տեսախցիկներ և ծրագրային ապահովում:
Թիմի բոլոր անդամների հաջող փոխգործակցության համար անհրաժեշտ է, որ հեռավար աշխատանքը ներդրվի ընկերության կառուցվածքում: Դրա համար լավագույն լուծումներն առաջարկում է Logitech-ը՝ տեխնիկայի արտադրության ոլորտում առաջամարտիկը: Բրենդի փորձագետները տասնյակ հետազոտություններ են անցկացրել՝ բացահայտելու բիզնեսի հիմնական «ցավերն» ու ցանկությունները։ Սա թույլ է տալիս ստեղծել գործիքների մի ամբողջ համակարգ, որը կօգնի հաղթահարել տարածությունը և օպտիմալացնել հեռավար աշխատանքը:
Այսպիսով, կարևորագույն գործընթացներից էր հանդիպումների և բանակցությունների տեղափոխումը էլեկտրոնային միջավայր։ Ամենից հաճախ դրա համար օգտագործվում են վիդեոկոնֆերանսների բարդ համակարգեր՝ կոնֆերանսային տեսախցիկներ, վիդեո բարեր, բարձրախոսներ: Ըստ Logitech-ի և ՆԱՖԻ-ի՝ նման համակարգերով հագեցած ընկերությունների 52%-ն օգտագործում է դրանք շաբաթական 1-ից 3 անգամ, իսկ մեկ քառորդը (24%)՝ շաբաթական 4-ից 7 անգամ:
Բավական չէ պարզապես որոշել աշխատողներին տեղափոխել հեռավոր կամ հիբրիդային ձևաչափ՝ շաբաթական 2-3 անգամ գրասենյակ այցելություններով։ Պետք է հոգ տանել տեխնիկական աջակցության մասին՝ համակարգիչներ, միկրոֆոններ, տեսախցիկներ և ծրագրային ապահովում:
Թիմի բոլոր անդամների հաջող փոխգործակցության համար անհրաժեշտ է, որ հեռավար աշխատանքը ներդրվի ընկերության կառուցվածքում: Դրա համար լավագույն լուծումներն առաջարկում է Logitech-ը՝ տեխնիկայի արտադրության ոլորտում առաջամարտիկը: Բրենդի փորձագետները տասնյակ հետազոտություններ են անցկացրել՝ բացահայտելու բիզնեսի հիմնական «ցավերն» ու ցանկությունները։ Սա թույլ է տալիս ստեղծել գործիքների մի ամբողջ համակարգ, որը կօգնի հաղթահարել տարածությունը և օպտիմալացնել հեռավար աշխատանքը:
Այսպիսով, կարևորագույն գործընթացներից էր հանդիպումների և բանակցությունների տեղափոխումը էլեկտրոնային միջավայր։ Ամենից հաճախ դրա համար օգտագործվում են վիդեոկոնֆերանսների բարդ համակարգեր՝ կոնֆերանսային տեսախցիկներ, վիդեո բարեր, բարձրախոսներ: Ըստ Logitech-ի և ՆԱՖԻ-ի՝ նման համակարգերով հագեցած ընկերությունների 52%-ն օգտագործում է դրանք շաբաթական 1-ից 3 անգամ, իսկ մեկ քառորդը (24%)՝ շաբաթական 4-ից 7 անգամ:
Ինչու՞ է Ձեր բիզնեսին անհրաժեշտ Logitech սարքավորում: Եկեք պարզաբանենք ըստ հերթականության.
Բացի վիդեոկոնֆերանսներից, Logitech-ն առաջարկում է բազմաթիվ պերիֆերային սարքեր: Մկնիկներ և ստեղնաշարեր, հաղորդավարներ, սարքերի ադապտերներ, դոկային կայաններ, ականջակալներ և այլն: Այս ամենը կօգնի ջնջել քաղաքների և երկրների միջև սահմանները՝ստեղծելով բարձրորակ աշխատանքային պրոցես:
- Բրենդը միավորում է մեզ հայտնի տեսահաղորդակցության բոլոր գործիքները մեկէկոհամակարգի մեջ: Սա նշանակում է, որ տեսախցիկը և ականջակալը, օրինակ, ճիշտկաշխատեն միմյանց հետ: Պետք չէ ժամանակ վատնել տեխնիկական խնդիրների լուծմանվրա:
- Աշխատակիցներն իրենց հերթին կարող են կենտրոնանալ աշխատանքայինառաջադրանքների կատարման վրա՝ չշեղվելով տեխնիկական նյուանսներից։Կարգավորումն ու օգտագործումը չեն պահանջում հատուկ հմտություններ կամ ՏՏ մասնագետների աջակցություն, իսկ ծրագրային ապահովման թարմացումները հասանելի ենարտադրողի կայքում բացարձակապես անվճար:
- Գրասենյակում և տանը (կամ ցանկացած վայրում) աշխատելու սահմանը իրականումանհետանում է: Logitech-ի տեսախցիկները և ականջակալները ստեղծում են թիմի իրական ներկայության զգացողություն պատկերի հիասքանչ որակի և կապի շնորհիվ: Պարզապեսպատկերացրեք. Logitech-ի տեսախցիկները ճանաչում են մարդու կերպարները, մարդու ձայնըև վերլուծում լուսավորության պայմանները, ավտոմատ կերպով չափում են պատկերը ևկարգավորում ձայնի բարձրությունը՝ մեղմացնելով ֆոնային աղմուկը:
- Կապի գերազանց մակարդակի դրսևորումը և առաջադեմ տեխնոլոգիաների կիրառումըընդգծում են վերջինիս բարձր կարգավիճակը և բիզնեսի նկատմամբ պատասխանատուվերաբերմունքը։ Սա հիացմունքի և վստահության տեղիք է տալիս. ցանկալի է գործ ունենալ նման բիզնեսի հետ:
- Logitech-ի լուծումները հնարավորություն են տալիս առցանց հանդիպումներ անցկացնելցանկացած տեսակի տարածքներում: Փոքր հանդիպումների սենյակների համար խորհուրդենք տալիս Rally Bar Mini միջին չափի սենյակների համար՝ Rally Bar, իսկ մեծ սենյակներիհամար՝ Rally Plus Բարձրախոսներն ու միկրոֆոնները կարող են տեղադրվել ցանկացածվայրում, որը թույլ կտա ընդլայնել ծածկույթը: Մոնտաժման տարբերակները նույնպես կարողեն ընտրվել յուրաքանչյուր սենյակի համար առանձին:
- Logitech-ի արտադրանքը հիանալի է աշխատում Mac-ի և այլ սարքերի հետ: Սարքերն ունեննաև տեսահաղորդակցության ներկառուցված համակարգեր՝ MS Teams, Zoom, Google Meet:
Բացի վիդեոկոնֆերանսներից, Logitech-ն առաջարկում է բազմաթիվ պերիֆերային սարքեր: Մկնիկներ և ստեղնաշարեր, հաղորդավարներ, սարքերի ադապտերներ, դոկային կայաններ, ականջակալներ և այլն: Այս ամենը կօգնի ջնջել քաղաքների և երկրների միջև սահմանները՝ստեղծելով բարձրորակ աշխատանքային պրոցես:
Եզակի ծառայություն ASBC Armenia կողմից՝ Logitech-ի արտադրանքի անվճար փորձարկում
Երբեմն կատարված ընտրության ճշտության վերաբերյալ կասկածները մեզ ստիպում են նահանջել՝այդպես էլ չփորձելով որևէ բան փոփոխել։ Առաջարկում ենք գուշակություններ չանել, թե արդյոք այսկամ այն սարքավորումը համապատասխանում է Ձեր բիզնեսին, թե ոչ. այլ փոխարենը պարզապեսվերցրե՛ք այն և փորձե՛ք։
ASBC հանդիսանում է Logitech-ի պաշտոնական գործընկերը Հայաստանում։ Ընկերությունը միշտբավարարում է կորպորատիվ հաճախորդների կարիքները և տրամադրում է սարքավորումներնանվճար թեստավորման համար: Դուք և Ձեր թիմը կարող եք փորձարկել Logitech-ի ցանկացածցուցադրական փաթեթ, բացահայտել Ձեր բիզնեսի տեխնոլոգիական կարիքները և ցրելցանկացած կասկած, նախքան գնելը:
Հայտ թողնելու համար դիմեք մասնագետներին կամ կայքում հայտ թողեք։
Երբեմն կատարված ընտրության ճշտության վերաբերյալ կասկածները մեզ ստիպում են նահանջել՝այդպես էլ չփորձելով որևէ բան փոփոխել։ Առաջարկում ենք գուշակություններ չանել, թե արդյոք այսկամ այն սարքավորումը համապատասխանում է Ձեր բիզնեսին, թե ոչ. այլ փոխարենը պարզապեսվերցրե՛ք այն և փորձե՛ք։
ASBC հանդիսանում է Logitech-ի պաշտոնական գործընկերը Հայաստանում։ Ընկերությունը միշտբավարարում է կորպորատիվ հաճախորդների կարիքները և տրամադրում է սարքավորումներնանվճար թեստավորման համար: Դուք և Ձեր թիմը կարող եք փորձարկել Logitech-ի ցանկացածցուցադրական փաթեթ, բացահայտել Ձեր բիզնեսի տեխնոլոգիական կարիքները և ցրելցանկացած կասկած, նախքան գնելը:
Հայտ թողնելու համար դիմեք մասնագետներին կամ կայքում հայտ թողեք։
Եզրակացություններ
Ընկերության ղեկավարները կարող են երկար ժամանակ վիճել՝ արդյոք իրենց աշխատակիցները պետք է աշխատեն գրասենյակում, թե տանը: Բայց դրա փոխարեն ավելի լավ կլիներ այդ մասին հարցնել հենց իրենց։ Բոլոր մարդիկ տարբեր են. մեկին անհրաժեշտ է թիմ և եռանդուն գրասենյակային մթնոլորտ, մյուսին՝ լիակատար լռություն և տնային միջավայրի հարմարավետություն: Մեկը ստիպված է տեղափոխվել, իսկ բնակության վայրի փոփոխության պատճառով առաջին կարգի մասնագետին բաց թողնելը պարզապես անհիմն է։
Ապագան այն ընկերություններին է, որոնք հասկանում են, որ չնայած գործընթացի կարևորությանը, պետք է գնահատվի արդյունքը։ Թող մարդիկ աշխատեն այնտեղից, որտեղ կարող են առավելագույն օգուտ բերել։