Սարքեր․
Կորպորատիվ հաճախորդների սպասարկման կարգը.
Սարքերը ստուգվում են վնասների առկայության և սպասարկման ծրագրին համապատասխանության նպատակով:
Հաճախակի տրվող հարցեր․
Այո, վերանորոգված սարքի համար ձևակերպվում է պաշտոնական երաշխիք։
MacBook, MacBook Air և MacBook Pro.
• Էկրանի ստորին մասի ամբողջ երկարությամբ մշտապես կամ պարբերաբար նկատվում են դիսփլեյի լուսավորման ուղղահայաց պայծառ հատվածներ:
• Դիսփլեյի լուսավորությունն ամբողջությամբ դադարում է աշխատել:
• MacBook Pro (13 դյույմ, 2016թ․, չորս Thunderbolt 3 պորտ)
• MacBook Pro (13 դյույմ, 2016թ․, երկու Thunderbolt 3 պորտ)
Եթե Ձեր iPhone 12-ի կամ iPhone 12 Pro-ի ընդունիչը զանգերի ժամանակ ձայն չի արձակում, այն կարող է սպասարկման կարիք ունենալ:
Apple ընկերությունը կամ Apple-ի կողմից իրավազորված սպասարկման կենտրոնները անվճար ծառայություն կտրամադրեն համապատասխան սարքերին:
Այս ծրագիրը գործում է ամբողջ աշխարհում, տարածվում է iPhone 6 Plus սարքերի վրա և ուժի մեջ է հինգ տարի՝ սարքի սկզբնական վաճառքի օրվանից:
Այս ծրագիրը չի տարածվում այլ iPhone մոդելների վրա:
• Էկրանը կամ էկրանի մի մասը չի արձագանքում կամ միշտ չէ, որ արձագանքում է հպմանը:
• Էկրանն արձագանքում է նույնիսկ առանց դիպչելու:
• Լսվում են չխկոցներ կամ ճրթճրթոցներ, որոնք ուժեղանում են աղմուկի պայմաններում, մարզումների ժամանակ կամ հեռախոսով խոսելիս:
• Աղմուկի նվազեցման ակտիվ համակարգը պատշաճ չի աշխատում՝ կորչում են ցածր հաճախականությունները կամ ուժեղանում են ֆոնային ձայները, օրինակ՝ փողոցի կամ թռչող ինքնաթիռի:
Հաստատված խնդիր ունեցող AirPods Pro (ձախ, աջ կամ երկուսն էլ) ականջակալների համար կտրամադրվի փոխարինողը: Խնդիրը չի ներառում AirPods Pro ականջակալի պատյանը: Այն չի կարող փոխարինվել:
Եթե Դուք չեք գտել անհրաժեշտ տեղեկատվությունը կամ դեռ ունեք հարցեր վերը նշված անսարքությունների վերաբերյալ, խնդրում ենք կապվել մեզ հետ:
Թողնել հայտ
• Պատյան - մարտկոցը հոսանքի աղբյուրին միացնելիս չի լիցքավորվում կամ լիցքավորվում է ընդհատումներով։
• Պատյան - մարտկոցը չի լիցքավորում iPhone սարքը կամ այն լիցքավորվում է ընդհատումներով: