|

Իմացեք, թե ինչպես են մեր հաճախորդները հասնում ավելիին

Մեր հաճախորդների հաջողության պատմությունները պարզապես ակնարկներ չեն, դրանք ոգեշնչման և մոտիվացիայի աղբյուր են բոլորի համար, ովքեր ձգտում են նոր բարձունքներ նվաճել և հասնել բարձունքների բիզնեսում: Թող ուրիշների պատմությունները դառնան ձեր իսկ հաջողության աղբյուրը:
IT
Բանկ
Առողջապահություն
Կրթություն
Ծառայություն
© All Rights Reserved. <<ԷՅ ԷՍ ԲԻ ՍԻ>> ՍՊԸ
ՀՎՀՀ` 02845628
Գլխավոր տնօրեն` Միքայել Գրիգորյան
Հասցե` ՀՀ, 0015, ք. Երեւան, Գրիգոր Լուսավորիչ 9, <<Երեւան
Պլազա>> բիզնես կենտրոն, 7-րդ հարկ
Բանկային տվյալներ`1570074686380100, Ամերիաբանկ ՓԲԸ
ASBC -ն այլ երկրներում

ASBC-ն հաճախորդին տրամադրեց MacBook Pro առաջադեմ կոնֆիգուրացիայով և MacBook Air: Պատվերով Mac-երը իդեալական են դիզայներների, մշակողների և բոլորի համար, ովքեր առավելագույն արտադրողականության կարիք ունեն: Թեթև և շարժական MacBook Air-ը իդեալական է շարժական աշխատողների համար՝ նրանց, ովքեր հաճախակի են ճանապարհորդում գործերով, աշխատում են հեռահար կամ պարզապես աշխատասենյակում տեղաշարժվում են քաշով նոութբուքով, օրինակ՝ HR մասնագետներ: Uzum-ում գրասենյակի աշխատակիցների 50%-ն ընտրում է Apple-ը՝ նախագծերի վրա աշխատելու համար:

Uzum-ի ներկայացուցիչները կապվել են ASBC-ի հետ՝ խնդրելով թարմացնել սարքավորումների պարկը և ընտրել աշխատողների խնդիրները լուծելու համար հարմար սարքեր: Բացի բուն Apple սարքերի առավելություններից, բրենդային սարքավորումների ընտրությունը կապված է նաև անձնակազմի մոտիվացիայի հետ։

«Uzum»-ը խոշոր ՏՏ հոլդինգ է Ուզբեկստանում, որը միավորում է մարքեթփլեյս, վարկային կազմակերպություն, երկու բանկ և սննդի առաքման ծառայությունը երկիր։ Ընկերությունում աշխատում է ավելի քան 10 հազար մարդ։ Իսկ Uzum ծառայություններից ամեն ամիս օգտվում է երկրի ավելի քան 10 միլիոն բնակիչ։

Ալենա Սենևա, Uzum էկոհամակարգի HR տնօրեն.

— Եթե մարդը ցանկանում է աշխատել Mac-ով և ստանում է այն, դա բարձրացնում է մասնագիտական ​​մոտիվացիան և արդյունավետությունը: Եվ դա օգնում է նորեկին հարմարվել աշխատավայրին

— Մենք ընտրեցինք ASBC-ն որպես գործընկեր, քանի որ այն Ուզբեկստանում Apple-ի պաշտոնական վերավաճառողն է՝ Enterprise ընկերությունների համար լուծումներով: Մատակարարը անմիջապես արձագանքում է մեր հարցումներին և անմիջապես լուծում տալիս դրանց: Եթե ​​տեխնիկական հարցեր առաջանան, ASBC-ն միշտ պատրաստ է օգնություն ցուցաբերել

Դմիտրի Տեն, Uzum-ի համակարգի կրտսեր ադմինիստրատոր.

Alif-ը Կենտրոնական Ասիայի խոշորագույն ֆինտեխ ընկերություններից մեկն է, որը տրամադրում է ֆինանսական ծառայություններ և գրում է իր սեփական ծրագիրը: Նա նաև աշխատում է բլոկչեյն նախագծի վրա և զարգացնում է Ուզբեկստանի բանկային ոլորտը։ Ուզբեկստանում Alif-ի հաճախորդների թիվը գերազանցում է 1 միլիոնը:

Բացի էկոհամակարգից, կայուն աշխատանքից և Mac-ի բարձր արժեքից, Alif-ի փորձագետները նախընտրում են Apple-ի տեխնոլոգիան դրա անվտանգության և հուսալիության համար:

Իսկանդար Ռախիմով, Alif Tech թիմի ղեկավար.

— Քանի որ Alif-ը ֆինտեխ ընկերություն է, մենք պարտավոր ենք վերացնել ցանկացած ռիսկ, որը կարող է հանգեցնել ֆինանսական կորուստների: Եվ Apple-ն օգնում է այս հարցում

— Մենք աշխատում ենք ASBC-ի հետ, քանի որ ընկերությունը տրամադրում է մեզ տեխնիկական աջակցություն: Մենք կարող ենք ցանկացած պահի հարց տալ և ստանալ արագ պատասխան: Եթե ​​մենք նոր սարքերի կարիք ունենք, ASBC-ն դրանք ժամանակին առաքում է: Գումարած գործարքի թափանցիկությունը՝ երաշխիք, մրցունակ գին, արագ և հեշտ վճարում»,- ամփոփում է Իսկանդար Ռախիմովը։

Rally Bar-ի ներդրումը թույլ տվեց Crunchyroll-ի աշխատակիցներին արդյունավետ աշխատել հիբրիդային ձևաչափով, ինչը շատ ավելի հարմարավետ դարձրեց միջազգային թիմի հետ անխափան հաղորդակցությունը:

Վիդեոկոնֆերանսը Crunchyroll-ի աշխատակիցների աշխատանքային օրվա անբաժանելի մասն է: Եվ Logitech-ի ժողովների սենյակի սարքավորումների շնորհիվ, մենք տեսահանդիպումների արդյունավետությունը բարձրացրել ենք նոր մակարդակի:

Crunchyroll միջազգային կազմակերպությունը` ամերիկյան Sony Pictures Entertainment-ի և ճապոնական Aniplex-ի անկախ, համատեղ ձեռնարկությունն է: Ընկերությունն աջակցում է անիմե արվեստին՝ հանուն հավատարիմ երկրպագուների ամբողջ աշխարհում՝ ֆիլմերի և հեռուստասերիալների միջոցով։ Քիշնևում գտնվող Crunchyroll գրասենյակը ամենամեծն է Միացյալ Նահանգներից դուրս և երրորդն է աշխարհում:

ASBC-ն առաջարկել է Crunchyroll-ին մեծ արժեք ունեցող կոնֆերանս սենյակի Logitech-ի Rally Bar վիդեո բարեր: Նրանք ունեն հիանալի օպտիկա և ձայն, ինչպես նաև հարմար կառավարում ներկառուցված արհեստական ​​ինտելեկտի տեխնոլոգիայի միջոցով։ Rally Bar-ի հետ զանգերը նույնքան բնական և արդյունավետ են, որքան դեմ առ դեմ համագործակցությունը: Բացի փաթեթների մատակարարումից, ASBC-ն տրամադրել է տեխնիկական աջակցություն՝ սարքերի կայուն շահագործումն ապահովելու համար:

MacBook-ի գնումների նախագծի իրականացումը զգալիորեն բարձրացրեց Simpals-ի աշխատակիցների հավատարմությունն ու արտադրողականությունը. նրանք ստացան սարքեր, որոնք համապատասխանում են իրենց մասնագիտական ​​պարտականություններին: Այն նաև հնարավորություն տվեց կրճատել անձնակազմի շրջանառությունը. կարիքների բավարարումը դարձել է անձնակազմի հավատարմության բարձրացման բանալին: Apple սարքերի մասնաբաժինը ընկերությունում կազմել է 95%:

Símpals ընկերություններիս ցանցը Մոլդովայի առցանց գովազդի շուկայում առաջատարն է։ Símpals-ի հիմնական գործունեություններն են՝ ինտերնետ ծառայություններ, առցանց գովազդ, 3D անիմացիա և սպորտային միջոցառումներ։

Simpals-ն ընտրեց ASBC-ն որպես MacBook-ների մատակարար` առաջադեմ կոնֆիգուրացիաներով մոդելների համար, որոնք հավաքվում են հատուկ մասնագետների կարիքների հիման վրա:

ASBC-ն զգալի փորձ ունի ՏՏ ոլորտում, ուստի մենք սկսեցինք համագործակցությունը գործընթացների խորը վերլուծությամբ, բացահայտեցինք աշխատակիցների հիմնական կարիքները և Simpals-ին առաջարկեցինք գնման լավագույն պայմանները:

Trade-in Ֆինանսական ծառայություն (հին սարքավորումների հանձնում, նորի արժեքը փոխհատուցելու համար) և BuyBack (սարքավորումների հետգնում դրա մաշվածության ժամկետի ավարտից հետո): Սա հնարավորություն տվեց զգալիորեն նվազեցնել ծախսերը, օպտիմալացնել բյուջեն և խուսափել հին սարքերի պահպանման և հեռացման հետ կապված խնդիրներից:

MacBook CTO արագ առաքում. պահանջված կոնֆիգուրացիաները պահվում են մեր պահեստում, ուստի հաճախորդը կարիք չունի սպասել ստանդարտ 6-8 շաբաթ և դադարեցնել բիզնես գործընթացները կամ սառեցնել միջոցները:

Logitech-ի առաջադեմ լուծումների ինտեգրումը IT Garage-ի աշխատանքային գործընթացում բարելավել է տեսանյութի որակը և բարձրացրել թիմի արտադրողականությունը: Logitech Rally Bar -ի հետ հաջող և սահուն հանդիպումների թիվն աճել է 50%-ով:

«IT Garage-ը միջազգային ֆինտեխ ընկերություն է, որն ունի գրասենյակ Թբիլիսիում, նրա առաքելությունն է ստեղծել ժամանակակից և արդյունավետ ՏՏ լանդշաֆտ իր հաճախորդների համար:

IT Garage-ին անհրաժեշտ էր վիդեոկոնֆերանսների սարքավորում, որը կօպտիմալացնի աշխատանքային ժամանակի օգտագործումը և կվերացնի բանակցությունների ընթացքում տեխնիկական սխալները:

ASBC-ն իրականացրել է IT Garage-ի հիբրիդային գործառնական ձևաչափի մանրամասն վերլուծություն: Բացահայտեց տարբեր գերատեսչությունների հիմնական կարիքները, որոշեց առցանց բանակցությունների հաճախականությունն ու առանձնահատկությունները: Եվ հետո առաջարկեց լուծում, որը լավագույնս համապատասխանում էր աշխատակիցների խնդիրներին և IT Garage-ի նիստերի սենյակների չափերին:

Մենք համալրել ենք 7 կոնֆերանսի սենյակ Logitech-ի Rally Bar սարքավորումներով: Այս ապրանքանիշի սարքերը հագեցած են տեսախցիկի ավտոմատ ֆոկուսով և լույսի հավասարակշռության օպտիմիզացմամբ, ինչպես նաև բարձրորակ ձայնով՝ աղմուկի նվազեցմամբ։

Մենք վերապատրաստել ենք անձնակազմին, թե ինչպես օգտագործել Logitech լուծումները Microsoft, Zoom և Teams հարթակներում:

Տեղադրված և կազմաձևված սարքավորումներ:

Տրամադրվել է տեխնիկական աջակցություն:

ASBC-ի հետ համագործակցության միջոցով SoftConstruc-ը բարելավել է բիզնես գործընթացների արդյունավետությունը: ABM-ի և Jamf-ի միջոցով մեծ ՏՏ ենթակառուցվածքի կառավարումն ավելի հեշտ է դարձել, և տվյալների անվտանգությունը մեծացել է: Իսկ հավատարմության ծրագրի շնորհիվ աշխատակիցների գոհունակությունն աճել է։ Այս ամենը հնարավորություն տվեց մոտիվացնել անձնակազմին և բարելավել ընկերության իմիջը շուկայում:

SoftConstruct-ը ՏՏ ընկերություն է Երևանում, որը իրականացնում է բազմամասնագիտական ​​ծրագրավորում:

SoftConstruct-ը կապ հաստատեց ASBC-ի հետ՝ որպես Հայաստանում Apple-ի պաշտոնական վերավաճառող՝ մոտ ապագայում MacBook-ի մաքսային մոդելներ մատակարարելու խնդրանքով:

Մենք վերլուծեցինք ընկերության առաջնահերթությունները տեխնիկական, ինչպես նաև լոգիստիկայի համար և առաջարկեցինք առաջադեմ կոնֆիգուրացիայով ամենաօպտիմալ մոդելները:

Անհրաժեշտ սարքերը արագ առաքվել են։ ASBC-ն նախապես պատվիրում է CTO MacBook-ի պահանջված կոնֆիգուրացիաներ և դրանք պահում իր պահեստում: Դրանք միշտ հասանելի են պատվիրելու համար, որպեսզի ընկերությունները չդադարեցնեն աշխատանքային գործընթացները սարքավորումների երկար սպասումների պատճառով։

Հաճախորդի ցանկության դեպքում անձնակազմի համար կազմակերպում ենք Mac-ի հետ աշխատելու թրեյնինգ. ներկայացնում ենք աշխատանքի հնարավորությունները և խոսում macOS-ի առանձնահատկությունների մասին:

Մենք ներդրել ենք Apple Business Manager (ABM) ընկերության առկա ենթակառուցվածքում՝ կորպորատիվ սարքերի անվտանգ կառավարման համար: Մենք ինտեգրեցինք JAMF MDM լուծումը կորպորատիվ սարքավորումների և տվյալների հեռակառավարման, կազմաձևման և պաշտպանության համար:

Հավատարմության ծրագրի շրջանակներում նրանք հատուկ պայմաններ են առաջարկել SoftConstruct-ի աշխատակիցներին, որոնք թույլ են տալիս շահույթով գնել Apple սարքերը։

Munich Ventures-ի տեխնիկական ենթակառուցվածքի բարելավումը բարձրացրել է աշխատակիցների մոտիվացիան և հանգեցրել է անձնակազմի շրջանառության 30%-ով կրճատմանը: Այն նաև ընկերությանը մրցակցային առավելություն է տվել նոր մասնագետներ ընդունելիս։ Տեխնիկական սարքավորումների արդիականացումը բարձրացրեց արտադրողականությունը և ավելացրեց եկամուտը: Եվ ASBC-ի հետ համագործակցության շնորհիվ ընկերությունը կարողացավ այս ամենին հասնել առանց զգալի ֆինանսական ներդրումների՝ բացառիկ լիզինգային ծառայության շնորհիվ:

Munich Ventures-ը ծրագրային լուծումներ մշակող և ստարտափների համար բարձր որակավորում ունեցող տեխնիկական թիմեր ստեղծող ընկերություն է։

Երկու միանման հաճախորդներ չկան: Ուստի հաճախորդի կարիքներն ու ակնկալիքները բավարարելու համար կարևոր է անհատական ​​մոտեցումը: Munich Ventures-ի նպատակն էր ձեռք բերել բարձրակարգ պրեմիում սարքավորումներ, բայց առանց զգալի ֆինանսական ներդրումների:

ASBC-ն ընկերությունն առաջարկել է MacBook սարքերի և Prestigio MultiBoard ինտերակտիվ վահանակներ` հանդիպումների սենյակների համար: Այս ամենը մեզ թույլ տվեց բարելավել Munich Ventures-ի տեխնիկական ենթակառուցվածքը։

Apple-ի սարքավորումների մատակարարման անհատական ​​պայմաններ.

Անձնակազմի շարունակական աշխատանքի համար փոխարինող ֆոնդի սպասարկում` նույնիսկ սարքավորումների վերանորոգման դեպքում:

Մենք տրամադրել ենք.

Հավատարմության ծրագիր Munich Ventures-ի աշխատակիցների համար, որը բարենպաստ պայմաններ է ապահովում iSpace խանութներից Apple-ի սարքավորումներ ձեռք բերելու համար։

Անձնակազմի համար կազմակերպված վերապատրաստում macOS-ի հետ աշխատելու, Apple-ի էկոհամակարգի առանձնահատկությունների և հարմարեցված MacBook-ների հնարավորությունների վերաբերյալ:

Առաքվել և տեղադրվել են Prestigio MultiBoard ինտերակտիվ վահանակներ:

ASBC-ն Playtika-ի աշխատակիցներին հնարավորություն է ընձեռել արդիականացնել բարձր արդյունավետությամբ MacBook Pro: Այս լուծումը զգալիորեն բարձրացրեց աշխատակիցների հարմարավետությունն ու արտադրողականությունը՝ նվազեցնելով տեխնիկական խնդիրների և ՏՏ աջակցության զանգերի թիվը: Համաձայն Jamf-ի ուսումնասիրության՝ Mac OS-ի աշխատակիցների միայն 5%-ն է տեխնիկական աջակցության կարիք ունեցել՝ համեմատած ԱՀ օգտագործողների 40%-ի հետ:

Playtika Holding Corp.-ն իսրայելական թվային ընկերություն է` բջջային խաղերի մշակման և հրատարակման առաջատարը: 2021 թվականին Playtika-ն ուներ ամսական ավելի քան 35 միլիոն ակտիվ օգտատեր:

Playtika-ն բախվել է տեխնիկական ռեսուրսների օգտագործումը օպտիմալացնելու և սպասարկման կենտրոններ զանգերի կրճատման անհրաժեշտությանը: Անհատական ​​համակարգիչների օգտագործումը առաջացրել է աշխատանքի ձգձգումներ, աշխատակիցների սթրես և լրացուցիչ ծախսեր տեխնիկական աջակցության համար։

ASBC-ն տրամադրել է օգտագործողի համար հարմար և անվճար Apple Business Manager (ABM) հաշիվ՝ ինտեգրված Jamf ծրագրային ապահովման հետ: Jamf-ը Apple-ի սարքերը ձեռնարկության միջավայրում կառավարելու մասնագիտացված լուծում է, որը թույլ է տալիս հեռակա կարգավորել, թարմացնել և պաշտպանել ձեր սարքերը:

Jamf լուծման ինտեգրումը Playtika-ին թույլ տվեց մեկ սեղմումով կառավարել իր սարքերը ամբողջությամբ՝ ապահովելով ժամանակին թարմացումներ և բարձրացնելով տեղեկատվական տեխնոլոգիաների անվտանգությունը:

Սպասարկման կենտրոնների զանգերի քանակի կրճատում և աշխատակիցների արտադրողականության բարձրացում:

ASBC-ի հետ համագործակցության շնորհիվ Playtika-ն հասավ հետևյալ արդյունքների.

Անձնակազմի հավատարմության բարձրացում՝ շնորհիվ Apple-ի բարձրորակ սարքավորումների հետ աշխատելու հարմարության:

ՏՏ ենթակառուցվածքի կառավարման օպտիմիզացում և տեխնիկական աջակցության գործառնական ծախսերի կրճատում:

Տվյալների անվտանգության բարելավում և ընկերության ՏՏ համակարգերի հուսալիության ապահովում։

ASBC-ի հետ համագործակցությունը օգնել է Playtika-ին զգալիորեն բարելավել բիզնեսի արդյունավետությունը և ապահովել իր ՏՏ ենթակառուցվածքի անխափան աշխատանքը, որը դարձել է ավելի բարձր արդյունքների և աշխատակիցների գոհունակության հասնելու հիմնական գործոնը:

Բաց մի թողեք ձեր նախագիծն իրականացնելու հնարավորությունը։

Լրացրեք հայտը և ձեր անձնական մենեջերը կկապվի ձեզ հետ՝ մանրամասները ճշտելու համար:

ASBC-ն զգալի ներդրում է ունեցել PrivatBank-ի գործունեության բարելավման գործում՝ կատարելով ներքին բիզնես գործընթացների, հիմնական ստորաբաժանումների գործունակության և անվտանգության պահանջների մանրամասն վերլուծություն: Աշխատակիցների արդյունավետությունը, սովորական գործընթացների կրճատումը և տվյալների անվտանգությունը առանցքային դեր են խաղում երկրի ֆինանսական ոլորտում առաջատար դիրքը պահպանելու համար:

PrivatBank-ը Ուկրաինայում ամենամեծ և դինամիկ զարգացող բանկն է, որն առաջարկում է բանկային ծառայությունների ամբողջական փաթեթ կորպորատիվ և մասնավոր հաճախորդների համար: 3390 մասնաճյուղերի ցանցը ողջ երկրում ապահովում է հասանելիություն և հարմարավետություն յուրաքանչյուր հաճախորդի համար:

ASBC-ն առաջարկել է արդիականացնել PrivatBank-ի սարքավորումները Apple-ի սարքավորումների: MacBook-ների, iPad-ների և iPhone-ների ներդրումը ապահովեց աշխատանքը մեկ Apple-ի էկոհամակարգում, ինչը զգալիորեն բարձրացրեց արտադրողականությունը: DEP-ի (Apple Device Enrollment Program) ինտեգրման արդյունքում սարքավորումը լիարժեք շահագործման համար դարձել է ավտոմատացված:

Տվյալների արագ տեղափոխում MacOS. տվյալները փոխանցվել են հին սարքերից՝ առանց կարևոր տեղեկատվության կորստի՝ ապահովելով սահուն անցում առանց ուշացումների:

Անվտանգություն և հեշտ կառավարում. JAMF MDM լուծման կոնֆիգուրացիան և ներդրումը հնարավորություն տվեց հեռակա կարգով կառավարել սարքերը՝ առանց լրացուցիչ ներդրումների և ժամանակի կորստի: ՏՏ բաժնի մասնագետները կարող են արագ կարգավորել բոլոր սարքավորումները, ներբեռնել վերջին թարմացումները և գաղտնագրել տեղեկատվությունը առանց անհանգստանալու գաղտնիության մասին:

Ուսուցում և անհատական ​​լուծումներ. ASBC-ն ուսուցում է տրամադրել աշխատակիցների համար MacOS-ի և JAMF-ի վրա, ինչպես նաև տրամադրել է անհատական ​​լուծում՝ ապրանքների մասնակի առաքմամբ և հաճախորդի համար պաշարների ձևավորմամբ:

Apple-ի տեխնոլոգիայի ներդրման շնորհիվ PrivatBank-ը արմատապես բարելավել է հաճախորդների սպասարկման որակն ու արագությունը:

Տվյալների անվտանգությունն ու հուսալիությունը հասել են նոր մակարդակի, և բարձր արդյունավետությամբ սարքավորումները դարձել են մասնաճյուղերի ղեկավարության և անձնակազմի ստանդարտ:

Ծախսերի օպտիմալացումը հնարավոր է դարձել սպասարկման զանգերի զգալի կրճատման շնորհիվ:

iPad-ի ներդրումը հնարավորություն տվեց ներդնել «անթղթե գրասենյակ» համակարգը՝ ամբողջությամբ վերացնելով աշխատակիցների կողմից փաստաթղթեր տպելու անհրաժեշտությունը։