ASBC-ն զգալի ներդրում է ունեցել PrivatBank-ի գործունեության բարելավման գործում՝ կատարելով ներքին բիզնես գործընթացների, հիմնական ստորաբաժանումների գործունակության և անվտանգության պահանջների մանրամասն վերլուծություն: Աշխատակիցների արդյունավետությունը, սովորական գործընթացների կրճատումը և տվյալների անվտանգությունը առանցքային դեր են խաղում երկրի ֆինանսական ոլորտում առաջատար դիրքը պահպանելու համար:
PrivatBank-ը Ուկրաինայում ամենամեծ և դինամիկ զարգացող բանկն է, որն առաջարկում է բանկային ծառայությունների ամբողջական փաթեթ կորպորատիվ և մասնավոր հաճախորդների համար: 3390 մասնաճյուղերի ցանցը ողջ երկրում ապահովում է հասանելիություն և հարմարավետություն յուրաքանչյուր հաճախորդի համար:
ASBC-ն առաջարկել է արդիականացնել PrivatBank-ի սարքավորումները Apple-ի սարքավորումների: MacBook-ների, iPad-ների և iPhone-ների ներդրումը ապահովեց աշխատանքը մեկ Apple-ի էկոհամակարգում, ինչը զգալիորեն բարձրացրեց արտադրողականությունը: DEP-ի (Apple Device Enrollment Program) ինտեգրման արդյունքում սարքավորումը լիարժեք շահագործման համար դարձել է ավտոմատացված:
Տվյալների արագ տեղափոխում MacOS. տվյալները փոխանցվել են հին սարքերից՝ առանց կարևոր տեղեկատվության կորստի՝ ապահովելով սահուն անցում առանց ուշացումների:
Անվտանգություն և հեշտ կառավարում. JAMF MDM լուծման կոնֆիգուրացիան և ներդրումը հնարավորություն տվեց հեռակա կարգով կառավարել սարքերը՝ առանց լրացուցիչ ներդրումների և ժամանակի կորստի: ՏՏ բաժնի մասնագետները կարող են արագ կարգավորել բոլոր սարքավորումները, ներբեռնել վերջին թարմացումները և գաղտնագրել տեղեկատվությունը առանց անհանգստանալու գաղտնիության մասին:
Ուսուցում և անհատական լուծումներ. ASBC-ն ուսուցում է տրամադրել աշխատակիցների համար MacOS-ի և JAMF-ի վրա, ինչպես նաև տրամադրել է անհատական լուծում՝ ապրանքների մասնակի առաքմամբ և հաճախորդի համար պաշարների ձևավորմամբ:
Apple-ի տեխնոլոգիայի ներդրման շնորհիվ PrivatBank-ը արմատապես բարելավել է հաճախորդների սպասարկման որակն ու արագությունը:
Տվյալների անվտանգությունն ու հուսալիությունը հասել են նոր մակարդակի, և բարձր արդյունավետությամբ սարքավորումները դարձել են մասնաճյուղերի ղեկավարության և անձնակազմի ստանդարտ:
Ծախսերի օպտիմալացումը հնարավոր է դարձել սպասարկման զանգերի զգալի կրճատման շնորհիվ:
iPad-ի ներդրումը հնարավորություն տվեց ներդնել «անթղթե գրասենյակ» համակարգը՝ ամբողջությամբ վերացնելով աշխատակիցների կողմից փաստաթղթեր տպելու անհրաժեշտությունը։